Uslovi korištenja i kupovine

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
Isporučitelj (Prodavač) je Mobil šop “TECHNOLAND” S.P. DOBOJ.
JIB broj: 512177300000

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati kreditnom karticom i pošalje narudžbu Prodavaču, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Putem web shopa www.techno-land.ba kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavača.

Cijene su s PDV-om.
Valuta je Konvertibilna marka (KM).

“TECHNOLAND” S.P. 

Adresa :  Cara Dušana 67D, Doboj 74000, Bosna i Hercegovina

E-mail: info@techno-land.ba
Telefon: (+387) 66 062 919

Gore navedeni je vlasnik web stranice https://techno-land.ba/

Naručivanje

  • Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
  • Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
  • Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
  • Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u američkim dolarima te evrima.
  • Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu.
  • Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Plaćanje

  • Pouzećem, pri preuzimanju pošiljke od kurirske službe.
  • Kreditnim karticama

Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.

Povrat i reklamacije

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču.

Obavezno provjerite sastav paketa prije preuzimanja robe od kurirske službe

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju. U suprotnom nećemo primiti paket.

Šta raditi u slučaju reklamacije?

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Kako bismo vam pružili personalizirano iskustvo kupovine, naša stranica koristi kolačiće.
cookie policy.
GLAVNI MENI MENI KONTAKT INFO
Kako možemo da vam pomognemo?